kiasha.s
چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : kiasha       

چند روز پیش با مخاطب رفته بودیم بیرون.داشتم دفتر تلفن گوشیشو نگاه میکردم.

رسیدم به یه اسم که نوشته بود golam.

قاطی کردم فحش کشش کردم.کصافط ،اشغال،لجن.به من خیانت میکنی؟؟

عوضی با چند نفر دوستی؟

اصلا میدونی چیه منم با چند نفر دیگه دوستم.اسماشونم اینا...

خلاصه یه ربع فحشش دادم.تازه برگشته میگه چی شده؟

میگم این golam کیه؟؟

میگه غلام:|

هیچی دیگه الان 3 روزه پیداش نیس.یعنی بهم زده؟؟

خاک بر سر بی لیاقت.لیاقتت همون غلامه.
.
.
.
.
.
تو خارج دخترا تو 14 سالگی حامله میشن ،

اونوخت اینجا دختر 20 ساله نقاشی میفرسته واسه عمو پورنگ :|

خجالت بکش عمو جون :))
.
.
.
.
.
خدایا این تاوان کدوم گناهمه؟ :|

میدونم کالباس داریم تو یخچال ولی پیداش نمیکنم
.
.
.
.
.
من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن از لواشک اختراع می کنم

و تو جشنواره خوارزمی ارائه میدم!

بضی وختا از زوره ناچاری لواشکو با نایلونش خوردم
.
.
.
.
.
عاخه پاستیل و پفک و لواشک چیه؟ سوسول بازیه!

مرد اونیه که دست عشقشو بگیره ورداره ببره کله پاچه ای

هی لقمه بگیره زبون گوسفندرو بعد روشم آبلیمو بریزه بزاره دهن عشقش :|
.
.
.
.
.
اصن روایت داریم هر کی قبل حذف و اضافه بره سر کلاس خره :|
.
.
.
.
.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید من کیاشا هستم همه چی هست طنز باحال ورزشی و ...
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kiasha.s و آدرس kiasha.s.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 164
بازدید هفته : 416
بازدید ماه : 416
بازدید کل : 14169
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1